Μια έρευνα της Rolls-Royce σχετικά με τα παράπονα πελατών εδειξε οτι τα πολυτελή αυτοκίνητα είχαν χάσει το αίσθημα της υπεροχής που ειχαν καποτε.
Ενδελεχείς έρευνες εδειξαν τελικα οτι το άρωμα, ηταν ο ένοχος! Η αυτοκινητοβιομηχανία απάντησε με "ένα οσφρητικό σχέδιο" για την αναπαραγωγη της μυρωδιάς του μοντέλου Silver Cloud του 1965 . "Συνολικά, 800 ξεχωριστά στοιχεία βρέθηκαν," γράφει ο Lindstrom, για να δημιουργησουν ξανα την μυρωδια μιας κλασικης Rolls Royce.
Η μυρωδιά διαχέεται σήμερα με ειδικό σύστημα αρωματισμού που τοποθετείται κάτω από τα καθίσματα του κάθε αυτοκινήτου που βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής.