Ο αρωματισμός είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο του μάρκετινγκ όταν συνδυάζεται με τις άλλες μας αισθήσεις.
Μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ βλέπουν εντυπωσιακές αυξήσεις πωλήσεων σε προϊοντα όπου γίνονται προωθητικές ενέργειες με την χρήση αρωματισμού.
Συγκεκριμένα, το ψωμί που ψήνεται νωρίς το πρωί δεν μυρίζει όταν φτάνει στα ράφια του καταστήματος. Η αλυσίδα Wall Mart στην Αμερική, διαχέοντας μυρωδιά φρεσκοψημένου ψωμιού στο τμήμα των ψωμιών, αύξησε τις πωλήσεις της ημέρας κατά 300% !!